2017 Ocak ayında aldığım ve daha yeni kullanmaya başladığım ürünler bir bir daha ilk kullanımda bozuldu. Asıl beni şok eden şey ise yemek pişirirken patlayan ocak oldu. Bu nasıl olur! Daha ilk ödemesini yapamadan ürünler bir bir patlıyor sorun çıkartıyor. Benden bir kuruş alamazlar şikayetçiyim para kolay kazanılmıyor. Firmayı arıyorum servise verin rapor yazması deniyor servis ücretli yaparım rapor yazmıyoruz biz diyor. Garantili olan ürün nasıl ücretli oluyor kimin ne dediği belli değil kaldı ki bu haldeki bir ürünün nesine rapor gerekli ürünleri test etmeden pazarlıyorlar garibanın elinde patlıyor. Yarın ilk isim elimdeki fotoğraflar ve fatura ile tüketici haklarına gidip şikayette bulunmak olacak!
Yorum Gönder