Sakarya'nın Karasu ilçesinde 174 Sokakta oturuyorum. 10 Kasım'dan beri 186'yı arayıp arıza kaydı bıraktım defalarca. Ben ve mahalleli olarak ama hiçbir sonuç alamadık. Arıza bürosuna gittim. İki kez şikayetimi bildirdim. Yine bir sonuç alamadık. Şikayetim üzerine gelip yapmadılar. O kadar çalışan personel var ama 4 ay olacak bir sokak lambasını yapamadılar.
Yorum Gönder