Sarıyer Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'ni bir kontrol edin vatandaş isyanda kardeşim! Doktor az zaten ve 65 yaş üstü saatlerce bekletiliyor, bu ne biçim sağlık hizmeti? Yazıklar olsun diliyorum başka bir şey diyesim gelmiyor! Yazık bu vatandaşa yazık bu millete!
Yorum Gönder