İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sağlık Bakanlığı Okmeydanı Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Çalışanlarının Saygısız Tavırları!

Bugün annemi bilincini kaybedecek derecede bir sancıyla acil servisine götürdük Okmeydanı SSK 'ya. Daha kayıt için girer girmez acil derecesini belirleyen görevli annemin ağrısı ile ilgili ayrıntılı bilgi almadan yeşil bölüme kaydetti. Halbuki annemin sıra bekleyecek hali olmadığı her şekilde belli idi. İkinci olarak doktor hanımın yazdığını almaya aşağı indik orada yetkili yoktu. Neden orada olduğunu bilmediğimiz hastane çalışanı ise "ben burada çalışmıyorum" diye ilk önce bizi azarladı, sonra ilacı verdi ve "kendin yap" dedi. Annem de ben sancıdan kıvranıyorum. "Nasıl yapacağım bilmiyorum kendim nasıl yapayım" diye sorunca sinirlendi ve umursamaz bir gülüşle "bana niye bağırıyorsun git doktoruna söyle" dedi. Sonra babam "buranın görevlisi nerede" diye sorunca "size ne görevli gelince ne olacak" dedi. Son olarak ilacı uygulatacak birini bulamadık.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget