Ağustos ayında StarCity Saat & Saat mağazasından Emporio Armani erkek kol saati aldım bir arkadaşıma hediye. Saat geri kalıyordu tamir için aralık ayında mağazaya gittim servise gönderdiler. Şubat ayındayız saat hala tamirde. Hediye edilmiş bozuk bir saatin 2 aydır devam eden tamiri ne zaman bitecek belli değil. Bu mağduriyet tamir oluyor gelse de geçmez. Değişim talep ettiğimi mağaza yetkililerine defalarca söyledik. Merkeze ilettiklerini söylediler. Sonuç hala ortada saat yok. Saat benim hediye ettiğim kişiden çok tamirde kaldı. Yazık ya verdiğim paraya. Acil değişim ya da para iadesi talep ediyorum. Tamir edemiyorsunuz zaten. Artık etseniz de kabul etmiyorum...
Yorum Gönder