22.12.2016 tarihinde Samsun Piazza AVM'deki Reebok mağazasından 230 TL'ye ayakkabı aldım. Ayakkabıyı 2 defa giyebildim ve derisinde kabarma ayakkabıda yamulma oldu. 20.01.2017 tarihinde ürünü iade için gönderdim sistemde sorun olduğu için gönderemeyeceklerini söylediler. 23.01.2017 tarihinde tekrar gittim yine sistemde sorun olduğu söylendi. 27.01.2017 tarihinde gönderilmiş. Bugün bana firmadan red cevap geldi ve bu red durumunu kesinlikle kabul etmiyorumAyakkabıyı sırf duruşu şekli için çok beğenerek aldım. 1 ay olmadan ayakkabıda oluşan bu durumdan sorumlu olduğumu da düşünmüyorum. Ayakkabılarımı uzun süre ve gayet düzgün kullanan tüketiciyim. Adidas'ın çatısı altında olduğuna güvenerek tereddütsüz aldım. Anladım ki hata yapmışım. Oluşan bu mağduriyetimin en kısa süre içerisinde giderilmesini arz ederim.
Yorum Gönder