İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Prima Sızıntıdan Hasta Olan Bebeğim.

Sürekli almış olduğumuz Prima Premium Care, yaklaşık 2 aydır feci derecede sızdırıyor. Söz konusu sızıntı nedeniyle 1,5 yaşındaki bebeğimiz maalesef hasta oldu, şurup kullanmak zorunda kaldık. Her ne değişiklik yapıldıysa yapmayın ve lütfen bir an önce eski haline geri döndürün bezleri. Piyasada bulunan bezlerden kaliteli olarak aldığımız ürünü bu haliyle asla bir daha kullanmak istemiyoruz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget