İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Prima Çocuk Bezleri Hep Sorunlu Çıkıyor

Prima firmasından almış olduğumuz bezlerde hep sorun çıkıyor ve danışma hattı çözüm üretmemektedir. Aşırı kimyasal koku mevcut, son olarak da 3 numaralı bezleri kullandığımızda herzaman bebeğimizin üstü ıslak yada nemli kalmakta. Son derece kötü ürünlerine sahip de çıkmıyolar. Açılmamış paketi aldığınız yere götürün diyolar. Sanki herşeyin fişini tutmak zorundayız. Konu ile ilgili çözüm istiyoruz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget