4 ay önce aldım ve yaklaşık 1000 TL ödediğim süpürgenin sopası takma hazinesinden çıkıyor. Parçalar garanti kapsamında değildir deniyor. Keşke daha sağlam bir makine yapsaydınız ya da kusurlu malları düzeltmede insanları mağdur etmeseniz. Süpürge Marathon olsa da süpürme aparatı kopunca yani elinizde kalınca bir de firma değiştirmeyince bir iş yapamıyor. Ayıptır günahtır. Taksitle alıyoruz bedava değil.
Yorum Gönder