İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pendik Bölge Hastanesi Anestezi Etkisini Yitirdi Ameliyata Devam Ettiler

Ben Pendik bölge hastanesinde sezaryen doğumu yaptım ve karnım dikilirken korkunç bir acıyla uyandım ve benim uyandığım farkındalar tekrar uyutmadan ameliyata devam edildi. Uzun bir süre dikilmeyi acıyı hissettim tepki vermeye çalıştım bir süre sonra nefesim gitti. İçimden çığlıklar atıyorum sonra bir şeyler ters gitti, ölüyorum herhalde diye düşündüm tekrar bayıldım. Can acısıyla ve bunun için bir özür bile yok gerçi özür olsa ne olacak ki benim psikolojim bozuldu sürekli kabus görüyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget