08.02.2017 tarihinde Antalya'dan İstanbul'a uçuş yaptım bu uçuşta İstanbul'a indiğimde valizimin önce tekerliklerinin kırıldığını tespit ettim işim acele olduğu için önemsemedim en başta kendi imkanlarım ile tamir ettirdim fakat bu seferde 12.02.2017 tarihinde Antalya'ya dönüş yaptığımda bu sefer valizimin çekme demirinin ve tutma kolunun kırıldığını ve valizin alt kısmının siyah bir leke olduğunu gözlemledim sağlam olan valizim adeta savaştan çıkmış bir gazi haline geldi. Defalarca Pegasus ile uçtum böyle bir sorun ile ilk karşılaştım bu mağduriyetimin karşılanmasını talep ediyorum. Valizin resimleri mevcut istenilmesi durumunda gönderebilirim.
Yorum Gönder