İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pegasus Havayolları Personel İşlemimi Yapmak İstemiyormuş!

05.02.2017'de Adana Van 10:45 uçağına bilet aldım ve işlemlerini yapmak için vaktinde geldim. Fakat kontuar personeli keyfi olarak benim İşlemimi yapmak istemiyormuş! Beni kontuar da uğraştırdı ve bu sebepten arkamdaki yolcularda bende oldukça sinirlendik. Daha sonra şefini çağırdık. Şefi işlemimizi yaptı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget