İnternetten defalarca alışveriş yapmama rağmen bu kadar kötü e-ticaret sitesi görmedim. Ellerinde olmayan ürünü varmış gibi koyuyorlar. Sonra da rahat rahat arayıp bu ürünün paketleme esnasında sorun yaşandığından dolayı ellerinde olmadığını (ne alaka?) söylüyorlar. Ve her seferinde aynı şeyi yaşamaktan sıkıldım. Hiç çözüm odaklı değiller.
Yorum Gönder