Ayın 8'in de verdiğim siparişimi ayın 14'ü olmasına rağmen kargoya vermeyen bir site. Müşteri hizmetlerine ulaşmak imkansız. İade edemiyorsunuz öyle bir seçenek sunmuyorlar. Paramı iade edin diyorum cevap yok. Mail atıyorum dönüş yok. Tüketici Mahkemesine verdim az önce.
Yorum Gönder