07/07/2016'de Özdilek Park Antalya mağazası içerisindeki Özdilek mağazasından 133 TL karşılığında siyah renk 37 numara Adidas marka Superstar model bir spor ayakkabı aldım. Ayakkabı 6 ay gibi kısa bir sürede ayakkabının burun kısmında açılma meydana geldi. Ürün alınan firmaya götürüldü. Mağaza yetkilisi ürünün Adidas firmasına gönderilip bilgi alınacağını buna istinaden iade ya da değişim yapılanacağını tarafımıza bildirdi. Bir süre sonra firmadan ürünün onaylandığı ile ilgili bilgi geldi. Firmaya gittiğimizde ürünün fiyatının değiştiğini 200 TL'ye yakın fark vererek aynı ürünü alabileceğimiz ya da ödeme tutarımızı bize iade edeceklerini söylediler. Biz bu kusurlu ürünün alınarak ürünün sorunsuz bir çift ile değişimini talep ediyor. Bu mağduriyetimizin Adidas firması ya da Özdilek firması tarafından giderileceği inancını taşımaktayız.
Yorum Gönder