5 Şubat 2017 İzmir-Şanlıurfa seferinde İstanbul Atatürk Havalimanı aktarması sonucu iki parça bavulum Şanlıurfa Havaalanında çıkmadı. Onur Hava Yolları yetkili numarasını aradığımda hiçbir yetkiliye ulaşamıyorum. İlk kez Onur Hava Yolları ile yolculuk yaptım. Yıllardır uçak yolculuğu yapıyorum. İlk defa böyle bir durumla karşılaştım. Sizlere ulaşamama sebebim nedir acaba? Hem insanları mağdur ediyorsunuz hem de yetkililerle görüşemiyoruz!
Yorum Gönder