Acil başlığı altında 2 adet destek talebi oluşturmama rağmen her hangi bir dönüş alamadım. Şu anda tüm siteler veri tabanına bağlanma sorunu yaşıyor. Defalarca telefon etmeme rağmen ulaşım sağlayamadım. Tüm destek çalışanları yoğun daha sonra deneyiniz diyerek hat kapanıyor. Ayırca akşam saat 18:00 dan sonra telefon desteği yok. İlk destek maili üzerinden 9 saat geçmesine rağmen daha cevap yok. Müşteri memnuniyetine önem vermeyen ciddiyetten uzak bir firma.
Yorum Gönder
aynı sorun bende de var onofis boyle bir firma değildi ama kendini bozdu iyice.