İnternet reklamlarında robotik sistem ve kamera ile lavabo açma yaptıkları ifade edilmekle birlikte böyle bir şey yok. Klasik herkesin sahip olabileceği bir telle bir şeyler yaptılar, herhalde bildikleri var dedim itimat ettim. Yaptıklarını ifade ederek gittiler. Ertesi gün tıkanıklığın aynen devam ettiğini görünce tekrar ve tekrar aradım, döneceklerini ifade ettiler fakat 3-4 defa söz vermelerine rağmen yaptıkları işe sahip çıkmadılar. Bu defa merkez numaralarını arayayım dedim, o da döneceklerini ifade etti fakat ne gezer. E-mail attım cevap yok. Bu noktadan sonra hakkımı helal etmediğimi ve Allah'a havale ettiğimi beyan ediyorum, çünkü ülkemiz şartlarında başka çaremiz yok.
Yorum Gönder