İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Odeabank Kampanya Puanım Yatmamış.

Bankanızın ilk kez kart başvurusu yapan ve kredi kartı onaylanan kişilere özel ilk alışverişiniz bizden kampanyası kapsamında; kartımda bolca harcama yaptım ama 100 lira puan yüklenmesi gerekirken puanım yüklenmedi. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum. Yeni bir oluşum olduğunuz için destek amaçlı hep sizin kartı kullanmayı düşünüyordum ama insanları bu şekilde mağdur edecekseniz kartımın kapatılmasını istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget