Araç teslimatı 15.12.2016' da yapıldı. Aracı aldıktan sonra bazı tespitlerim oldu. Bu tespitlerden en önemlisi klima sorunu. 20.01.2017 gibi Yüzbaşıoğlu şubesiyle görüştüm (aracı aldığım yer). Özellikle klimayı söyledim, bakalım denildi. İş yoğunluğumdan 11.02.2017 tarihine randevu için aradım. Telefonda hafta sonu yerine hafta içi önerildi. Araçta bir parça var, eğer o ise değiştirmemiz gerekiyor, zaman alır denildi. (ses kaydı elimde var - telefon otomatik kaydediyor) Salı günü bayiye geçtim. Aracın içinde teknik personelle olan diyaloğumuz şu şekilde idi. -klimadan bazı anlarda şiddetli kötü koku geliyor. -bir şey yapamam Nissan'la görüşün. Test deneme dahi yapılmadı. Servis çözüm yokmuş gibi davrandı. Dedim parçadan bahsetmiştiniz, klima konusunda bir şey yapamayız, Nissan merkezle görüşün denildi. Sıfır araç nasıl olur da klimadan kötü koku gelir? Bana klimasız araç mı sattınız?
Yorum Gönder