03/02/2017 14:30 Bursa İzmir seferi 26 numaralı koltukta yolculuk yapmaktayım. Sizin firmamız ile birlikte P*** ve A*** gibi firmalarında aynı hatta seferleri bulunmakta olup kalkış" a 5 dakika kala bilet aldım, hiçbir uyarı bilgilendirme yapmamış olup terminal çıkışında aracın televizyonlarının çalışmadığı bu durumu merkezin bildiği şoföre bu araçla sefere çok dediği için çıktığını söylemekte, madem ki böyle bir durum söz konusu neden bilet öncesi bilgilendirme yapmamaktasınız? Müşteri hizmetleri numaranızı arıyoruz telefonlar yüzümüze kapatılıyor bir daha binmem.
Yorum Gönder