Yaklaşık iki sene önce Modalife'tan toplu düğün paketi aldım taksitle ama az ama çok borcu bitirmeye yakın özel nedenlerden dolayısıyla ailem ile oturmak zorunda kaldım eşyayı alsam koyacak yerim yok bende taksit 1 2 yıl daha uzasın diye oturma odasına oturma grubu aldım.1-2 ay ödedim sonrasında ödeme yapamadım bu 3 lu takımın içinden sadece yatak odasını aldım diğerleri fabrikada durumumu düzelttim borcumu ödeyeceğim, kalkmışlar bana alacak verecek yok 8 bin TL'ye yakın para ödedim sadece yatak odası takımını aldım ve alacak verecek yok diyorlar. Biraz ısrarcı oldum 400 TL alacağınız var dediler kavga ettim dekontları götürdüm şimdi de 2000 TL alacağınız görünüyor diyorlar bende şunu soruyorum 8000 TL ödemişim bunun içinden sadece yatak odasını almışım e 2000 TL alacağım var bende diyorum ki yatak odasını bana 6000 TL'yemi sattınız muhasebe yoksunları yazık bir de telefonda atar yapıyor.
Yorum Gönder