Sipariş edip istediğim ürün yerine farklı ürün göndermişler. Bana ürünü iade edip tekrar beğenmiş olduğum ürünü istedim tamam dediler ve iki ay oldu sürekli kargonuz bugün gelecek yarın gelecek ürününüz kargoya verildi gibi oyalama taktiği uygulanıyor. Bu günden itibaren bu firmaya yasal süreç başlatıyorum.
Yorum Gönder