Hastanede her şey çok pis. Öyle ki pislikten koltuklara oturulmuyor. Ayrıca görevliler hastaya değer verip ilgilenmiyorlar. Geçiştiriyorlar. İşleri de özensiz davranıyorlar. Personeller oturup sakız çiğneyerek sohbet ediyorlar.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder