Ege kent iki İzban asansörleri ve yürüyen merdivenleri çalışmamaktadır. Dün bebek arabasını nasıl çıkartacağımı bilemedim vatandaşlarımızdan Allah razı olsun, yardımcı oldular eğer olmasalardı çok zorluk çekecektim bebekle. İzban'da ki güvenlikler de sağ olsunlar hiç yardımcı olmadılar. "Bizim görevimiz değil belediyeye şikayet edin" dediler lütfen ilgililer olarak bu konu hakkında bir çözüm getirmenizi istiyorum. Sadece bebekli aileler değil tekerlekli sandalyeler de var bu şehirde!
Yorum Gönder