2010 yılında Mega Hair Trans firmasının Üsküdar Nakkaştepe şubesinde saç ektirdim bir yıl sonra saçlarımdaki kötü görüntüden dolayı kandırıldığımı anladım. Sonra mega hair Avrupa yakasındaki şubesine gittiğimde bana biz Üsküdar'da şube açtık güvendiğimiz elemanlarımı koyduk oraya onlarda her gelenin saçını böyle ekmişler gibi şeyler anlattılar ve saçımın kötü ekildiğini kendileri de itiraf ettiler. Paramı geri istediğimde veri vermeyeceklerini söylediler. Utanmadan sıkılmadan bunun karşılığında bana eczaneden 150 liraya alabileceğim ilaç teklif ettiler. Eğer mahkemeye başvurursam sonuç alamazsın istediğin yere şikayet et dediler. Tartışmadan sonra g. ü bana saçlarımın düzeltilebileceğini söyledi, beni arayıp randevu vereceğini söyledi ama aradan 5 yıl geçti halen aramadı.
Yorum Gönder