Burada yapılan yorumları okuyunca bende yazayım dedim. Bende Medilife Çapa Hastanesinde epilasyon yaptırmaya karar vermiştim. Birgün görüşmeye gittim. 6 seanslık paketler olduğunu ve bunun sonunda tüylerden tamamen kurtulacağım söylenmişti. Yanlış hatırlamıyorsam 12 seans falan girdim. Sonuç? Değişen hiçbir şey olmadı. Sadece biraz azalma var o kadar hatta epilasyondan 1 hafta sonra tüyler çıkmaya devam etti hep. Bunu sorduğum zamanda şöyle bir cevap almıştım. Sizin hormonlarınız fazla çalışıyor heralde:)
Yorum Gönder