2016 Temmuz ayında sipariş verdim, yaşadığım yerde kapıda ödeme olmadığı için ürün gelmeden havale yaptım. Facebook'tan yazdım yanıt yok WhatsApp'tan yazdım resmen dalga geçtiler. Yok gönderdik ok diyorum kargo takip verin bakayım dur az sonra dur yarın sonraki yazmalarıma cevap vermediler. Tamam paramı iade edin oda yok. Şimdi 2017 Şubat'tayız hala ne gelen ne giden hiçbir şey yok.
Yorum Gönder