25/11/2016 tarihinde sipariş ıd: #284 olan ürünleri kredi kartı ile ödemiş olmama rağmen kapıda ödeme seçeneği ile gönderdikleri için ürün ücreti tekrar eşimden tahsil edilmiştir. Kendileri ile belki 10 sefer görüştüm sürekli yatıracağız vs. Gibi sözler ile beni geçiştirdiler ama yatan hiçbir şey yok. Parayı yatırmalarını artık geçtim sadece bir yaptırım olması açısından bu yazıyı sizle paylaşıyorum. Teşekkürler.
Yorum Gönder