Akşama doğru Fındıklı Lüks Karadeniz acentesine gittim. Çok kalabalık ve her taraf içki kokuyordu ve bana da dalga geçer gibi konuşarak sinirlenip çıktım hiç yakıştıramadım böyle halka açık yerin bu şekilde kullanmaları sizin şirketinize de yakıştıramadım. Bu işletmeyi böyle birileri tarafından yapılması ve bileti almaktan vazgeçtim.
Yorum Gönder