İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Lüks Karadeniz Fındıklı Kötü Durumda

Akşama doğru Fındıklı Lüks Karadeniz acentesine gittim. Çok kalabalık ve her taraf içki kokuyordu ve bana da dalga geçer gibi konuşarak sinirlenip çıktım hiç yakıştıramadım böyle halka açık yerin bu şekilde kullanmaları sizin şirketinize de yakıştıramadım. Bu işletmeyi böyle birileri tarafından yapılması ve bileti almaktan vazgeçtim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget