Böyle bir sistem olamaz. Saat 8.30'da sipariş veriyorum, saat 9.15 arıyorum siparişiniz çıkmıştır diyorlar. 9.30'da tekrar arıyorum, hanımefendi böyle bir siparişiniz bulunmamaktır diyorlar! Tamı tamına 1 saat 15 dakika sadece 2 poğaçayı bekledim ve karşılığında kasiyer bayanın kabalığı ile uğraştım. Bir kusura bakmayın bile Yok. Dalga geçer gibi... Böyle bir sistem olamaz!
Yorum Gönder