İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

LG Mobile G4 Donuyor.

Kullanmakta olduğum LG G4 marka telefonum son zamanlarda donmaya başladı. Ayrıca daha önce donduğu ve bir daha açılmadığı için ana kart değişti. Telefonum tekrar donmaya başlayınca telefonun bu durumunu video kaydına aldım ve servise gittim. Servise videoyu izlettim kendisi 4G'yi kapattı bir süre bu şekilde kullanmamı söyledi peki bu şekilde donma olmazsa ne yapacağımı sorduğumda böyle kullanacağımı söyledi. Böyle bir mantık olabilir mi? Ben 4.5G'li telefon alacağım ama o özelliğini kullanmayacağım. Aldığımdan beri sürekli problem yaşıyorum. Mümkün ise telefonumun değiştirilmesini talep ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget