2015 Mart'ta LG2 cep telefonu aldım. 5.ay sonra arıza yaptı ve garanti kapsamında ana kart değişti. 2 ay sonra IMEI numarası kopyalandı diye kapandı. Tekrar servise gitti. Kısa sürede oluşan bu arızalar nedeniyle Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Karar ürünün değişmesi yönünde çıktı. 2 gün sonra Vatan Bilgisayar ve LG karara itiraz edip dava açtı. Dava devam etmekte iken tekrar arıza meydana geldi. Tekrar 3. kez servise giden telefonum servisten döndükten sonra 9 Aralık'ta bilir kişiye görüş almak üzere gönderildi. Hala telefonum bende değil. Toplamında 6 aydır telefonu kullanamıyorum. Çok titiz bir kullanıcı olduğum için telefonumda tek bir çizik dahi yoktur. Bu nedenle bilirkişiden telefon sağlamdır raporu geldi. Şu anda hem sürekli arıza yapan bir telefonu kullanmak hem de telefonun ücretinin yaklaşık iki katı kadar mahkeme masrafı ödemek zorunda kaldım. Ayıplı bu ürünün değişmesini talep ediyorum.
Yorum Gönder