En özel günüm en kötü günüm oldu. Firmaya ulaşamıyorum. 2 hafta önceden sipariş verdim, ama siparişim gelecek mi gelmeyecek mi endişesiyle yaşadım. Çok geç geldi, bir anlamı kalmadı; zaten eksik ve sorunlu geldi. Benim en özel günümü paramla en kötü günüm oldu. Kötü, sorunlu, ulaşılamayan bir firma.
Yorum Gönder