Kısa bir süre önce aldığım kot pantolon kullanma talimatlarına uyularak yapılan ilk yıkamadan itibaren rengi atması olmuştur. Değişim veya iade için firmaya göndermeme rağmen üretim hatası yoktur denmiştir. Ben bunu kabul etmiyorum, son derece iyi bir marka olan Levi's müşterisine verdiği değeri ortaya koydu. Bu konuda Levi's aynı tutumu korumaya devam ederse Tüketici Hakları mahkemesine başvurup haklarımı yasal olarak arayacağım.
Yorum Gönder