İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

KVK Tamir Süresi Hakkında.

HTC 820 telefonumu 16 Ocak itibarı ile KVK'ya göndermiş bulunmaktayım. Bütün arızaları giderilmiş güya batarya bekliyormuş bende teli almış olduğum firmadan rica minnet öğreniyorum. Ben arayım dedim birkaç kez sana cevap vermezler dedi zaten telefon numarasını da vermedi bana son olarak batarya bekliyormuş. Anlamadığım bataryanın neyini bekliyorsunuz, alıp takarsın bir batarya müşteriyi niçin mağdur ediyorsunuz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget