18.01'de 47 TL'lik ürün sipariş ettim. 1 hafta geçtikten sonra hala hazırlanıyor gözüküyordu. Ben de siparişimin iptalini talep ettim. 2 haftadır kartıma para iade etsinler diye uğraşıyorum. İptal işlemine alındı diyorlar,2 haftadır ve ödemem gerçekleştirilmedi. Bu hafta sonuna kadar hesabıma geçmemiş olursa da mahkemeye vereceğim. Kandırıyorlar resmen insanları.
Yorum Gönder