İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Koton Armoni Park Mağazasında Sürekli Hırsızlık Olayı Yaşanıyor.

02,02,2017 Tarihinde Armoni Park Koton mağazasında telefonumu çaldırdım. Şaşırtıcı olan sırf bu haftaki 3. hırsızlık vakası olmasıyla birlikte aynı anda benimle birlikte başka bir müşterinin de telefonun çalınmasıydı.Olayda Koton yöneticisinin bize yardımcı olmadı, en azında şüphelendiğimiz kişiyi AVM güvenliğiyle kaçmasını önleyebilirdi. Ayrıca tıkış tıkış olan bir düzen mevcuttu, yetersiz ışıklandırma olması ve mağazanın haftalık 10-15 hırsızlık vakasının bulunması polis ve Koton çalışanı tarafından onaylandı. Mağazada içler acısı olan başka bir konu ise kameralarının bir kaçının bozuk olması hırsızın işini kolaylaştırdı .Bu kadar çok hırsızlık vakası yaşarken güvenlik bulundurma zorunluluklarının olmadıkları ifade etmeleri de "çalınan sizin eşyanız bize ne bu hep oluyor zaten gelmeyin" der gibi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget