Bandırma HYS (köroğlu) den dijital derin dondurucu aldım. Depoda var yarın teslim dediler. Ödemeyi hemen yaptım. 1.gün mal yok. 2.gün yok. 3 oldu,4 oldu yok. Telefonla 40 dakika sonunda müdür C*** beye ulaştım. 2 gün sonra Çanakkale Biga'dan getirdiler. Yetkili servisle kutuyu açtığımızda ürünün hasarlı ve yamuk olduğunu gördük. HYS mağazasını aradım ürünü alıp götürmelerini istedim. Bugün hemen aldırıyoruz dediler. Gece oldu gelen yok. Ertesi gün ve tam 5 gün her gün 15-20 defa aradım. Gelip almadılar. 5 gün sonra gittim işlemi iptal edin dedim. 30 dakika yemin edip hasarlıyı alıp yeniyi yarın teslim edeceğiz diyerek beni bir defa daha kandırdılar. Ertesi gün mal yok. Ama ilginçtir 2.gün geldi. Üründe hasarda yoktu. Çok şaşırmıştım. Ama uzun sürmedi! Dijital yerine manuel gelmişti. Artık değil indirimli bedava olsa almam. Paramla rezil oldum.
Yorum Gönder