Almış olduğum ayakkabıyı henüz kargoya verilmeden değiştirmek istedim fakat iki gündür ne site üzerinden attığım mesajlara cevap veriliyor ne de müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorum 40 dakika telefonda beklemek zorunda kaldım ve yardımcı olamayacaklarını söylediler böyle saçmalık görmedim Koray Spor'un müşteri hizmetlerinde 1 kişi çalışıyor bizim mahalledeki dönercinin bile 3 kuryesi var.
Yorum Gönder