Daha önce 2 defa daha başıma gelmesine rağmen çok önemsemedim fakat artık bıktırdınız, 1 saat bile kalsam 2-4 saat parası ödüyorum. Bu nedir böyle dikkat ediyorum fazla ödediğim zamanlar hep yetkiliniz çıkışta plakamı soruyor peki plakalar giriş ve çıkışta kameralarla okunmuyor mu? Her zaman otopark kullanırım çıkışta plakam düzgün okundu ise hep tahmin ettiğim tutarı ödüyorum görevlilerinizin hatalarını mı çekiyorum ben şimdi?
Yorum Gönder