İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Koç Üniversitesi Hastanesi Devlet Hastahanesinden Kötü

Yaklaşık 4 gündür Topkapı'da ki Koç Üniversitesi Hastahanesi'ne randevulu bir şekilde gidiyoruz. Her seferinde randevu saatinden 1 saat sonra muayene alıyor. Film çektirmek için tam 1 saat bekledik. Durum böyleyken neden randevu veriyorsunuz? O zaman gelelim sıraya yazılalım doktorların keyfi geldiğinde bakarlar bize. Devlet hastahanelerinde bile randevulu gidildiğinde bu kadar beklenmiyor ki bu kadar da ücret alınmıyor!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget