Yaklaşık 4 gündür Topkapı'da ki Koç Üniversitesi Hastahanesi'ne randevulu bir şekilde gidiyoruz. Her seferinde randevu saatinden 1 saat sonra muayene alıyor. Film çektirmek için tam 1 saat bekledik. Durum böyleyken neden randevu veriyorsunuz? O zaman gelelim sıraya yazılalım doktorların keyfi geldiğinde bakarlar bize. Devlet hastahanelerinde bile randevulu gidildiğinde bu kadar beklenmiyor ki bu kadar da ücret alınmıyor!
Yorum Gönder