Uzun yıllardır bu siteden kitap alan biri olarak büyük hayal kırıklığı yaşadım. 22.02.2017 tarihinde farklı 2 sipariş ve farklı iki kredi kartından ödeme yaptım. 2. siparişim geldi. 1. siparişim ise düzenledi olarak hala bekliyor (ben herhangi bir düzenleme yapmadım). Günlerdir yazıyorum, tarafıma herhangi bir dönüş yapılmıyor, siparişimi iptal etmek ve artık bu siteden kitap almak istemiyorum.
Yorum Gönder