24 saat içinde kargoda olması gereken ürün üzerinden 5 gün geçmesine rağmen hala elime ulaşmadı. Paradan anında hesaptan çekildi. Defalarca aramam rağmen telefonları açan olmadı. Herhangi bir muhatap yok. Artık mağdur edildiğimi düşünmekteyim eğer pazartesi günü ne kadar siparişleri eksiksiz bir şekilde kargoda olmazsa yasal haklarımı kullanırım!
Yorum Gönder