İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kitapalalim.com Bildiğin Mağdur Ettiler

Ben bu siteden aldığım kitabın darbeli olduğunu fark edince aynı gün tekrardan iade ettim. Paramın iadesi için 1 hafta beklemem gerektiği söylendi. Bugün 8. gün para iadesi yapılmamış. Aradığımda bana 7'sinde iade olundu dendi. Bir rapor gönderildi 36.5 TL olan kitabın parasını 26.5 TL yatırdık denildi. Kargo ücretinin de defolu mallarının iadesini yaptığım için gönderimlerini bana ödettiklerini söylediler. Fakat ortada ne eksik gönderilen 36.5 TL var ne de benim tarafıma geçen tek kuruş. Şikayet ediyorum!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget