Kemal Tanca'dan indirimden 350 TL vererek çizme satın aldım. Ürünün üzerindeki Tanca logosu giydiğim gün koptu. Tekrar mağazaya götürdüm tadilata gitti 20 gün sonra geldi tekrar mağazadan gidip aldım, ertesi gün giydim ve bir saat sonra gene logolar düşmüştü ve kalan yerler delik görünüyordu. Bende fatura ile mağaza gittim ve iade veya yerine başka ürün almak istediğimi söyleyerek incelemeye gönderdim cevap red geldi ve tamirde olmadan delik bir şekilde mağazaya geldi, gelin alın diye aradılar. Müşteri hizmetlerini aradım bütün günün sonunda can isimli bi şahısa ulaşabildim o da yapacak bir şey yok ret gelmiş tadilatta istemediğiniz için aynen geri yolladık, tekrar tamire yollayın dedi çizmeyi aldığım günden beri sadece 2 kez giydim ve bütün kış kullanamadım. Sürekli buradan alışveriş yapan daimi bir müşteriydim. Ancak kurumsallıktan uzak bir firma olduğuna karar verdim, bir daha asla alışveriş yapmam.
Yorum Gönder