Devremülk sözleşmesi yaparak üye olmuştuk. Olmaz olsaydık. Olana kadar türlü takla atarlar, ama iptal ettiğinde bir yetkili bulamazsın. Cayma süresi içerisinde vazgeçerek noter iptali yaptırdığım halde param geri ödenmedi. Yok i** Bey ilgileniyor, yok bu kişi şuraya gitti, buraya gitti gibi sözlerle sürekli yalan ve bahaneler üretiliyor. Aradığınız numarayı tanıyıp, bir daha cevap verilmiyor. Üstelik arayarak derdinizi anlattığınızda telefon yüzünüze kapanıyor. Bir de bunların bir patronu var. Firma sahibi. Adı M*** Denen şahıs. Telefonla arayıp konuştuğumda dediği şu söz çok ilginç. Demez mi parayı bana mı ödediniz diye. Evet parayı şahsen kendisine ödemedim doğal olarak ama satış elemanı aracılığıyla şirketine ödedim. Böyle ciddiyetsiz bir şirket.
Yorum Gönder