İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kamil Koç Yolcuları Almadan Giden Araç!

02.02.2017 11:15 Gebze-Aydın aracı için ailemin 4 üyesine internet üzerinden bilet aldım. 10:15’te otogarda olan aileme 11:15’te otobüsün rötar yapacağı söylendi. Zira Sultanbeyli’de trafik varmış (!) Saat 13’te hala gelmeyen otobüse ulaşamadıklarını söylemiş yazıhanedeki görevliler. Saat 13:30’da otobüsün otogara uğramadan gittiğini öğreniyoruz! Yazıhane görevlileri "biz de mağduruz" diye bir güzel üste çıkmaya çalışıyorlar. Hem aracınız kafasına göre otogara girmeden çekip gidiyor. Hem defalarca aradığım müşteri hizmetleriniz cevap vermiyor. Hem de varmış gibi gösterdiğiniz canlı destek hizmetinize kimse bakmıyor. Eğer sisteminizin başında duran görevli yoksa Canlı Destek diye buton koymayın! Müşteri hizmetleri telefonu da yazmayın boşuna. Bu mu sizi saygın firma yapan Allah aşkına? Aracınızın yaşattığı mağduriyeti telafi etmezseniz tüm haklarımı aramak için elimi ardıma koymayacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget