Kamil Koç Turizm 05.02.2017 12.30 Ankara -Dudullu seferinde servis görevlisi son derece sorumsuz davrandı. Resimde görüldüğü gibi koltuğuma oturduğumda masam çok pisti. Kendisinden masam çok pis dedim ıslak mendil istedim umursamadı. Sonrasında bir daha istedim öyle getirdi. Kendim temizledim. Bir kişi bir şey istediğinde kendisi Fesupanallah, ya Sabır diyerek yapıyor. Son derece kaba saygısız. Resimde gördüğünüz gibi 1 numaradaki yolcu gelmeyince yol boyunca orada uyudu. Kamil Koç hiç değişmeyecek. Hep aynı kabalıkta hep aynı sorumsuz servis görevlileri olacak. Bu olayı iş yerim olan 640 kişinin çalıştığı büyük bir bankanın mail grubunda da paylaştım.
Yorum Gönder