İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kamil Koç Bakımsız Araç Skandalı!

İstanbul'dan Zonguldak yolcusuyum. Hayatımda ikinci kez otobüs arızasına bağlı yolda kalıyorum. İkisi de Kamil Koç oldu. Kalite çok bozuldu. Araç bakımları titizlikle takip edilmiyor sanırım. Konuşmalardan çıkarımım ve içinde bulunduğumuz durum bunu gösteriyor. Can güvenliğini de tehdit edebilecek bir durum oluşması ihtimalini düşünüyor insan ister istemez. Otobüsler şoförler seferden sefere bir yerden başka bir yere durmaksızın hareket halinde dur durak yok görünen o. Okulların açılacağı bu zamanlarda Daha dikkatli ve titiz davranmasında firmanın yarar var sanırım. Bir hayli sık yolculuk yapan biriyim 20 yıldır senede aşağı yukarı otobüslerle 100'e yakın yolculuk yaparım. Kamil Koç için özellikle son zamanlarda aksayan çok fazla durum ortaya çıkmaya başladı. En basiti hendekte bulunduğumuz noktaya yolcuların evlerine ulaştırılması için gelecek otobüs 2 saati geçtik henüz gelmedi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget